یادی از مرحوم کربلایی عزیز چکاره(رح)
 
مردی از شولم A MAN OF SHOULAM
مطالب هنری ،ورزشی، خاطرات شخصی و متنوع ANYTHING
 
 

از اینکه چرا در شعر نامی از مرحوم کربلایی عزیز چیکاره و آقای عظیم وحیدی نیاورده ام(بعد از این تذکراقدام شد) .انتقاد این هم ولایتی بسیار عزیزم به جا بود اما فایده دیگری که داشت این بود که خاطر مرا به سالیان دور پرواز داد به آن سالیانی که در مسجد سَرَکَه شولم با وجود سن وسال کم مداحی های بی نظیری می کردم .قبل از اینکه مداحی در مسجد شروع شود مردم کم کم مسجد را با حضورشان از گوشه وکنار، پر می کردند .مسجد پر می شد ار وز وز صحبتها وصدای چراغهای زنبوری آویزان بر سقف مسجد کاه گلی سَرَکَه.وقتی صدای وز وز مردم به همهمه تبدیل می شد مرحوم کربلایی عزیز چکاره با لهجه شیرین دیلمبیجاری وباصدای بلند می گفت : ”چه خَبَرِن کوله !! لوعَه مَکَرِن ، صلوات "  و همه را امر به سکوت می کرد و مسجد باهر شوک کربلایی عزیز چکاره خدا بیامرزپس از صلوات  به سکوتی عمیق فرو می رفت و لکن پس از گذشت دقایقی دو باره اهسته اهسته سرو صداها شروع می شد و اوج می گرفت که مجدداٌ با نهیب وصلوات مرحوم کربلایی عزیز ساکت می شد . کربلایی عزیز در حقیقت خادم وناظم مسجد بود ومراهم خیلی دوست داشت یادش به خیر وخداوند روحش را با اهل بیت پیامبر محشور بگرداند .شنیدم دوست قدیمم آقای عظیم چکاره ونیز پسر عمویشان آقای رضا چکاره به القاب وحیدی ورسایی فر تغییر شهرت داده اند .هر کجا هستند به سلامت باشند.


نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت21:45---19 شهريور 1392
سلام.خاطره تون خیلی جالب بود.دستتون دردنکنه.خدایش بیامرزد با یه پالتوی بلند مشکی که همیشه می پوشید خیلی ابهت داشت،اون پالتوشو هنوزم داریم.الان تو مسجد این وظیفه به عهده رضا رسائی فره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ مردی از شولم خوش آمدید.این وبلاگ در برگیرنده مطالب مختلفی شامل خاطرات ، شعرمحلی وتالشی،شعرهای روز و نیز تصاویرمی باشد. این وبلاگ یک وبلاگ شخصی است و مطالب ان در زمینه های مختلف نقطه نظرات خودم می باشد امکان این هست که در بعضی موارد اشتباهاتی در بیان رخ دادهایی که جنبه غیر شخصی داشته باشد، وجود داشته باشد .در مورد شعرها نیز عرض شود تمام شعرها را خودم سروده ام وبراین باورم استفاده ازمطالب دیگران به نام خودهنر نیست.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مردی از شولم و آدرس shirmohammad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 234
بازدید ماه : 354
بازدید کل : 381355
تعداد مطالب : 213
تعداد نظرات : 220
تعداد آنلاین : 1








کاری از شیرمحمد عاشوری (خواندن ذهن شما توسط کامپیوتر)

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تصاویر زیباسازی نایت اسکین



تصاویر زیباسازی نایت اسکین




تصاویر زیباسازی نایت اسکین

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
تصاویر زیباسازی نایت اسکین

فونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

ابزار وبلاگ نایت اسکین

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


تصاویر زیباسازی نایت اسکین