سفربه دیار شهریار
 
مردی از شولم A MAN OF SHOULAM
مطالب هنری ،ورزشی، خاطرات شخصی و متنوع ANYTHING
 
 
سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, :: 23:15 ::  نويسنده : شیرمحمد عاشوری SHIR MOHAMMAD ASHORI

سفر خوبی بود وباعث شد تا با کیفیت پیشرفت وسازندگی این استان ونیز اردبیل از نزدیک آشنا شوم  ابتدا از شهر اردبیل بگویم که نسبت به سفرهای قبل که به این شهر داشتم پیشرفت بسیاری از نظر آبادانی و نوسازی وزیباسازی و توسعه شهر داشت .سپس به شهر سرعین رفتم و آن را پر از توریست  دیدم با برجهای جدید ویانیمه ساز سر برافراشته از داخل یا حاشیه شهر که نشان می داد این شهرنیز درحال توسعه است یک شب در این شهر اقامت گذیدم .صبح جمعه به مقصد تبریزاین شهر را ترک و ساعت سیزده به آنجا رسیدم وشهر تبریز نسبت به سفر قبلی که در اوایل دهه 80داشتم بسیار دگر گون شده وساختمانها بزرگراهها وفضاهای سبز واماکن فرهنگی وتفریحی بسیاری را در آنجا مشاهده وشهر را بسیار بزرگ وتوسعه یافته دیدم وافسوس خوردم به مدیریت حاکم برتوسعه وآبادانی استان خودمان یعنی گیلان. من در طی سه روز اقامتی که در تبریزومیهمان اداره بهزیستی شهر تبریز بودم به برخی از  مناطق دیدنی این شهر مانند مقبره الشعرا و پارک  ائل گلی تبریز وبازار داشتیم ونیز به شهر تاریخی کندوان در پنجاه کیلومتری تبریز که دارای بناهای کنده شده در داخل سنگهای بسیار بزرگ وکله قندی مانند بود رفتم که خیلی جالب بود باغهای پر از درختان گردوی منطقه اوسکو نیز از مناطق دیدنی بود که رفتم ولی در تمام این سفر هیچ کجا را به زیبایی خدادادی استان گیلان ندیدم که هم کوههای  پردرخت دارد وهم دریا وجنگل ودشت وچشمه ها ورودخانه های جاری . وباز افسوس خوردم به مدیریت آبادانی وتوسعه استان واین همه منابع مستعد جلب گردشگر وتوریست که فقط به اندک توجهی جهت ایجاد تسهیلات ،امکانات و بهبودساختار ونوسازی وزیبا سازی و ایجاد اماکن دارد .وقتی شهردار تبریز می تواند با استفاده از پارک واستخر ائل گلی جلب توریست کند وباعث رفاه وآسایش مردم منطقه در اوقات فراغت شوداستاندار وشهردار رشت چرا نمی تواند دستی از محبت،هنر ومدیریت برسر استخر همیشه پر آب ولکس رشت بکشد وبا ایجاد امکانات تفریحی ورفاهی باعث رفاه مردم منطقه وجلب توریست شود .به راستی چرا؟؟

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ مردی از شولم خوش آمدید.این وبلاگ در برگیرنده مطالب مختلفی شامل خاطرات ، شعرمحلی وتالشی،شعرهای روز و نیز تصاویرمی باشد. این وبلاگ یک وبلاگ شخصی است و مطالب ان در زمینه های مختلف نقطه نظرات خودم می باشد امکان این هست که در بعضی موارد اشتباهاتی در بیان رخ دادهایی که جنبه غیر شخصی داشته باشد، وجود داشته باشد .در مورد شعرها نیز عرض شود تمام شعرها را خودم سروده ام وبراین باورم استفاده ازمطالب دیگران به نام خودهنر نیست.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مردی از شولم و آدرس shirmohammad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 401
بازدید کل : 381402
تعداد مطالب : 213
تعداد نظرات : 220
تعداد آنلاین : 1








کاری از شیرمحمد عاشوری (خواندن ذهن شما توسط کامپیوتر)

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تصاویر زیباسازی نایت اسکین



تصاویر زیباسازی نایت اسکین




تصاویر زیباسازی نایت اسکین

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
تصاویر زیباسازی نایت اسکین

فونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

ابزار وبلاگ نایت اسکین

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


تصاویر زیباسازی نایت اسکین