بنیاد فرزانگان گیلان
 
مردی از شولم A MAN OF SHOULAM
مطالب هنری ،ورزشی، خاطرات شخصی و متنوع ANYTHING
 
 
چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 18:9 ::  نويسنده : شیرمحمد عاشوری SHIR MOHAMMAD ASHORI

امروز صبح از طرف جناب آقای شبان واز بنیاد فرزانگان گیلان با بنده تماس گرفته و دعوت شدم تا به به بنیاد بروم حدود نیم ساعت بعد به بنیاد رفتم. آقای شبان همین که بنده را دم در بنیاد  دیدند با بزرگواری به استقبال بنده آمدند رفتیم در محل ینیاد که قرار است کتابخانه ای نیز در آنجا احداث شود افراد بسیاری کتابهایشان را اهدا کرده بودند آقای عربانیان یکی دیگر از اعضا نیز آنجا بودن سپس آقای شکری با دو نفر همراهشان آمدند ..همراهان آقای شکری با گرفتن کتابهایی به عنوان هدایا که کتاب بنده نیز در میان آنها بود پس از لحظاتی از ما خدا حافظی نمودند در همین حین بود که آقای محمد باقری طالقانی از ادیبان خوش سخن نیز تشریف آوردند و آقای شبان بنده را به ایشان معرفی نمودند آقای باقری مثنوی معنوی را از حفظ بود و اگر اشتباه نکنم بازنشسته اداره ارشاد اسلامی بودند ....صحبتهای شیرینی داشتند بنده هم چند کلمه ای صحبت کردم. آقای شکری هم خاطراتی از زمان معاونت اجتماعیشان در دوره مدیریت آقای صوفی نژاد بیان داشتند در همین اثنا و در اواخر وقت و ساعت دوازده ظهر بود که خانمی با چند بسته جوراب مردانه و زنانه داخل محوطه شدند و جورابهایشان را برای فروش عرضه کردند آقای باقری با گشاده دستی چند جوراب مناسب خریدند و به اصرار به هرکدام از ما یه جفت دادند .البته یادم رفت بگویم در ساعت یازده و نیم نیز به اتفاق آقای شبان و آقای باقری بازدیدی از موسسه نیکوکاری رعدداشتیم و با مربیان و تولیدات هنرجویان آنجا آشنا شدیم...در ساعت دوازده و ربع از دوستان عالیقدر خداحافظی نمودم و قرار شد در روزهای آتی ونیز به بنیاد رفته و با دوستان و بزرگان و ادبا نشست و برخواست داشته و ایام را درکنار این عزیزان پربارتر نمایم.



نظرات شما عزیزان:

روزهای زندگی توان یابان
ساعت13:36---10 ارديبهشت 1394


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ مردی از شولم خوش آمدید.این وبلاگ در برگیرنده مطالب مختلفی شامل خاطرات ، شعرمحلی وتالشی،شعرهای روز و نیز تصاویرمی باشد. این وبلاگ یک وبلاگ شخصی است و مطالب ان در زمینه های مختلف نقطه نظرات خودم می باشد امکان این هست که در بعضی موارد اشتباهاتی در بیان رخ دادهایی که جنبه غیر شخصی داشته باشد، وجود داشته باشد .در مورد شعرها نیز عرض شود تمام شعرها را خودم سروده ام وبراین باورم استفاده ازمطالب دیگران به نام خودهنر نیست.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مردی از شولم و آدرس shirmohammad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 403
بازدید کل : 381404
تعداد مطالب : 213
تعداد نظرات : 220
تعداد آنلاین : 1








کاری از شیرمحمد عاشوری (خواندن ذهن شما توسط کامپیوتر)

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تصاویر زیباسازی نایت اسکین



تصاویر زیباسازی نایت اسکین




تصاویر زیباسازی نایت اسکین

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
تصاویر زیباسازی نایت اسکین

فونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

ابزار وبلاگ نایت اسکین

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


تصاویر زیباسازی نایت اسکین