با خانم شاکری گذارشگر صدای گیلان
 
مردی از شولم A MAN OF SHOULAM
مطالب هنری ،ورزشی، خاطرات شخصی و متنوع ANYTHING
 
 

 

پس از کش وقوسهای فراوان بالا خره قرار شد عوض حضور گذارشگر محترم صدای جمهوری اسلامی ایران واحد گیلان ورشت در منزل بنده، از ایشان در اتاق کارم در اداره بهزیستی شهرستان رشت پذیرایی کنم .ساعت حدود یازده ظهر بود به اتفاق همکارانم آقای دکتر صفرزاد وآقای منصور نظری ادیوپیست و آقای محمد زاده درحال قدم زدن در محوطه اداره بودیم که متوجه شدم خودرویی با آرم صدا وسیمای گیلان وارد محوطه شد فهمیدم جهت گذارش از بنده آمده اند .آنها مرا نمی شناختند ولی من شناختمشون دست بلند کردم وماشین متوقف شد وراننده شیشه ماشین را کشید باصدای بلند گفتم به به خانم شاکری خوش آمدید بنده همونم که دنبالش می گردید! خندید و از ماشین پیاده شدند با همکاران بنده سلام وعلیک کردندبه راننده گفتم ماشین را پارک کند و به خانم شاکری گذارشگر محترم صدا وسیما تعارف کردم تا به اتاق محل کار بنده بیایند .کولر روشن بود واتاق هوای خنکی داشت بعد از صحبتهای معمول .مصاحبه شروع شد ابتدا خودم را معرفی کردموبعد از آن شرح مختصری از چگونگی بیماری دوران کودکی که موجب مشکل شنوایی من شد ، سپس از نحوه درس خواندن وفارغ التحصیل شدن ومصایب راهدراز  شولم تا روستای گشت در آن زمان ونیزاز کتاب شعر ومشکلات چاپ آن صحبت کردیم بعد به سؤال ایشان در مورد اینکه به عنوان یک هنرمند چه امید وآرزوهایی و نیز اینکه چه خواسته ای از خداوند دارم  پاسخ دادم وسرانجام با خواندن شعری از دفتر شعرم ، مصاحبه بنده به پایان رسید وگذارشگر محترم صدا وسیما از بنده خدافظی کردند که تا پای ماشین ایشان را مشایعت نمودم .



نظرات شما عزیزان:

روزهای زندگی توان خواهان
ساعت13:03---6 مرداد 1393
سلام.
به شما افتخار میکنم. شاهد پیشرفت شما خواهیم بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ مردی از شولم خوش آمدید.این وبلاگ در برگیرنده مطالب مختلفی شامل خاطرات ، شعرمحلی وتالشی،شعرهای روز و نیز تصاویرمی باشد. این وبلاگ یک وبلاگ شخصی است و مطالب ان در زمینه های مختلف نقطه نظرات خودم می باشد امکان این هست که در بعضی موارد اشتباهاتی در بیان رخ دادهایی که جنبه غیر شخصی داشته باشد، وجود داشته باشد .در مورد شعرها نیز عرض شود تمام شعرها را خودم سروده ام وبراین باورم استفاده ازمطالب دیگران به نام خودهنر نیست.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مردی از شولم و آدرس shirmohammad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 408
بازدید کل : 381409
تعداد مطالب : 213
تعداد نظرات : 220
تعداد آنلاین : 1








کاری از شیرمحمد عاشوری (خواندن ذهن شما توسط کامپیوتر)

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تصاویر زیباسازی نایت اسکین



تصاویر زیباسازی نایت اسکین




تصاویر زیباسازی نایت اسکین

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
تصاویر زیباسازی نایت اسکین

فونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

ابزار وبلاگ نایت اسکین

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


تصاویر زیباسازی نایت اسکین