با فریدون طالبی
 
مردی از شولم A MAN OF SHOULAM
مطالب هنری ،ورزشی، خاطرات شخصی و متنوع ANYTHING
 
 
پنج شنبه 28 مرداد 1393برچسب:, :: 16:53 ::  نويسنده : شیرمحمد عاشوری SHIR MOHAMMAD ASHORI

سالها بود که دیگر ترانه زیبای " چه خوبه همش مهربانی" را نشنیده بودم وکم کم داشت فراموشم می شد که گردش ابرو باد چرخ وفلک مرا با آقای فریدون طالبی خواننده قدیم رادیو گیلان آشنا کرد وشدیم دوستان هم.اولین بار 1389 ایشان را دیدم وبعد از آن نیز افتخار چند بار مصاحبت با ایشان را داشتم درسال 1390 هم آهنگی را که خودش سالهای دور در رادیو گیلان خوانده بود را به رسم یادگار امضا, کرد وامروز پنجشنبه 1393/1/28هم که همدیگر را دیدیم عکسی به یادگار گرفتیم وبه ایشان قول دادم به همراه آهنگ معروف خودش در وبلاگم بگزارم.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

فریدون طالبی
ساعت10:26---5 خرداد 1394
جناب آقای عاشوری عزیز با سلامی گرم افتخار بازنشستگی جنابعالی را تبریک و تهنیت و خسته نباشید عرض نموده و سلامتی شما را از خداوند متعال خواستارم . از محبت صمیمانه شما در هدیه کتاب سکوتی بلندتر از فریاد ، که به اینجانب مرحمت فرمودید نهایت تشکر و سپاسگزاری را دارم .
پاسخ:سلام ودرود برشما جناب آقای طالبی که از هنرمندان خوشنام و قدیمی استان سرسبز گیلان می باشید و هنوز طنین آواز خوشتان که از رادیو گیلان پخش میشد در ذهن و خاطر ما است.سپاسگارم از بذل محبتتان


فریدون طالبی
ساعت10:47---3 مهر 1393
جناب آقای عاشوری سلام
با لطفی که فرمودید ، حقیر را به عنوان دوستی جدید و خواننده قدیم رادیو تلویزیون گیلان در وبلاگ خود معرفی نمودید برای من مایه افتخار است و نهایت تشکر را دارم .
فریدون طالبی

پاسخ:با عرض سلام خذمت استاد بزرگ موسیقی گیلان جناب آقای طالبی خدمت شما بزرگوار عرض کنم که بنده کاری قابل در برابر ارزشهای هنری شما انجام نداده ام وحداقل خدمت ممکنی که در معرفی بزرگیهای شما ازعهده ام بر می امد داشته ام.سپاسگذارم از توجهات حضرت عالی به وبلاگ بنده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ مردی از شولم خوش آمدید.این وبلاگ در برگیرنده مطالب مختلفی شامل خاطرات ، شعرمحلی وتالشی،شعرهای روز و نیز تصاویرمی باشد. این وبلاگ یک وبلاگ شخصی است و مطالب ان در زمینه های مختلف نقطه نظرات خودم می باشد امکان این هست که در بعضی موارد اشتباهاتی در بیان رخ دادهایی که جنبه غیر شخصی داشته باشد، وجود داشته باشد .در مورد شعرها نیز عرض شود تمام شعرها را خودم سروده ام وبراین باورم استفاده ازمطالب دیگران به نام خودهنر نیست.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مردی از شولم و آدرس shirmohammad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 404
بازدید کل : 381405
تعداد مطالب : 213
تعداد نظرات : 220
تعداد آنلاین : 1








کاری از شیرمحمد عاشوری (خواندن ذهن شما توسط کامپیوتر)

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تصاویر زیباسازی نایت اسکین



تصاویر زیباسازی نایت اسکین




تصاویر زیباسازی نایت اسکین

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
تصاویر زیباسازی نایت اسکین

فونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

ابزار وبلاگ نایت اسکین

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


تصاویر زیباسازی نایت اسکین